czwartek, 4 lipca 2013

Chcesz zarabiać duże pieniądze ?

Kilka tysięcy złotych za zapraszanie przyjaciół do Oriflame , spotkania , świat kosmetyków - brzmi kusząco , prawda ? U mnie wstępując do Oriflame nic nie płacisz, wysyłam pocztą katalogi , telefonicznie wytłumaczę ci wszystko , odpowiem na każde pytanie . Nie masz nic do stracenia -nie spodoba ci się u nas , nic za to nie zapłacisz. Nie ma obowiązku zamawiania co katalog , masz czas i zbierasz zamówienia to zamawiasz. U nas jedynie możesz zyskać nic nie tracąc ! Chyba każdy z nas używa kosmetyków : kremy , błyszczyki , perfumy, co jeśli u nas możesz na tym nieźle zarobić ? Nie ma żadnych ,, kruczków". Ja osobiście na początku gdy wstąpiłam do Oriflame nie wierzyłam, że to takie proste , szukałam ukrytych kosztów , haczyków, lecz nic nie znalazłam. Oriflame to sama przyjemność :)

Chcesz tak jak ja zarabiać duże pieniądze na czymś przyjemnym i nie wymagającym 8 godzin dziennej pracy ? Napisz, a skontaktuję się z Tobą :)

paulinapx@interia.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz