czwartek, 25 lipca 2013

Moje top 3 kosmetyków

Moje 3 ulubione kosmetyki Oriflame, które używam już naprawdę bardzo długo i bez których nie wyobrażam sobie życia :)

Miejsce 3 :

Żel pod prysznic Discover China Cherry Orchard
To mój ulubiony żel pod prysznic . Przepięknie pachnie, skóra po nim jest miękka jak po użyciu balsamu. Bardzo dobrze się pieni i jest naprawdę wydajny a przy okazji tani. Za 250 ml zapłacimy około 6-7 zł.

Miejsce 2:

Olejek na gorąco z pszenicą i kokosem do włosów suchych i zniszczonych

Prawdziwa rewelacja. Kilka miesięcy temu miałam robioną dekoloryzację przez co moje włosy przypominały w dotyku i wyglądzie siano . Były szorstkie , musiałam je rozczesywać godzinami i czasami naprawdę miałam ochotę ogolić się na łyso. Po zastosowaniu olejku pierwszy raz szczerze mówiąc nie zauważyłam prawie żadnych rezultatów. Zabieg powtórzyłam po tygodniu i uwierzcie mi - miałam wrażenie że mam na głowie nie swoje włosy . Były bardziej miękkie , odżywione , lecz to jeszcze nie było to czego chciałam . Dopiero po zużyciu 3 opakowania zobaczyłam różnicę. Koszt to około 3-4 zł za 15 ml.

Miejsce 1 :

Krem uniwersalny Tender Care

Krem dostępny w katalogu 11 w dwóch wersjach : kokosowej oraz migdałowej. Ja osobiście uwielbiam wersję migdałową . Krem jest idealny do suchej skóry. Od zawsze miałam problem z pękającymi piętami, wystarczy , że raz posmarowałam tym kremem i uwierzcie , podziałało. A ten zapach mmm zawsze mam ochotę go zjeść :) Działa super również na usta.15 ml za 9,90 w tym katalogu. Jest bardzo bardzo wydajny mimo tego , że jest tak mały.


Chcesz coś zamówić ? Skontaktuj się ze mną, paczkę wyślę pocztą i dorzucę miły upominek :)
Chcesz zostać klientką VIP i kupować kosmetyki taniej niż w katalogu ?
paulinapx@interia.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz